06 de novembre 2021

Un nou present




Tant de temps
Sense tornar a casa
Camins perduts

Mirant de lluny
La confiança
Cercant forces per tornar

Tots els secrets
Totes les cares
Dibuixaven un final

Que fàcil és
Parlar dels altres
Si mai t'has sentit sol

Busco les forces per tornar
I poder viure en pau
Tots els records que tinc encara
Cercles que no van enlloc

No m'ho puc treure del cap
Com es fa per tornar a començar
Quan perds tot el que has estimat
I no tens res més per donar

Potser estic sol però no tinc por
Si cal ho tornaria a fer
Ja he fet el dol i de la buidor
Puc construir un nou present

Com un avió
Que s'enlaira
En contra del vent

Com un vençut
Que s'agafa
A les seves pròpies arrels

Vull sortir i recuperar tot allò que és meu
Vull tornar-ho a intentar i començar de res

No m'ho puc treure del cap
Com es fa per tornar a començar
Quan perds tot el que has estimat
I no tens res més per donar

Potser estic sol però no tinc por
Si cal ho tornaria a fer
Ja he fet el dol i de la buidor
Puc construir un nou present