18 de novembre 2021

Tu ja m'entens




Una paraula i moltes més
diuen tantes coses
unes molt, unes altres res
jo és que no sé explicar-me
encara no hi après.

Mirem de lluny, mirem d'aprop,
mire'm d'allà on tu vulguis
ara mateix tenc s'impressió
de que no sé explicar-me com tu vols
no se fer-me entendre, tu tens raó
i jo no.

Jo no som cap llibre obert
ni tan bo ni clar com s'aigua
som sa pedra d'un torrent
per on no hi passa sa corrent,
tu ja m'entens.
Jo no som cap llibre obert
ni tan bo ni clar com s'aigua
som sa boira que amb es vent
desapareix rápidament,
tu ja m'entens.

Vaig per amunt i al capdavall
qui no té cap té cames,
com sempre es dos tantes vegades
acabarem tirant-mos per ses murades avall…

I si guanyam o si perdem
això ho sabran es frares,
és evident que si no ho feim
mos quedarem amb ganes d'haver-ho fet,
no sé si m'explic, no sé si m'entens,
jo crec que sí…