29 d’octubre 2020

Sobreviuré



De tot d'una tenia por
Estava regirat
seguia pensant que mai podria viure amb tu a n'es meu costat
però desprès de tantes nits
he descobert com m'has ferit
i he tornat fort
m'he acostumat a viure així

i ara has tornat
de s'espai exterior
Només he entrat i t'he trobat amb sa mirada sense amor.
hauria d'haver tancat es pany
hauria d'haver romput sa clau
si hagués sabut un sol segon
que tornaries a emprenyar

idò ara vés,
surt per sa porta
dóna sa volta
ara ja no ets benvinguda aquí

¿no eres tu qui hem va voler deixar trencat?
¿que t'has pensat?
i que moriria abandonat?

idò això no.
Sobreviuré
sé que mentre sàpiga estimar sempre podré sentir-me viu
Tenc una vida per davant
I un raig d'amor per entregar
Sobreviuré
Sobreviuré

He fet mil virgueries
Per no caure en mil bocins
He arreglat totes ses peces
D'aquest cor que has destrossat.
Han passat tantes nits
En ses que m'he compadit de mi
Solia plorar.
Però amb es temps m'he deixondit

i ja me veus
Ben arreglat
No som aquell pardal que sempre estava enamorat de tu.
Has pensat fe-me una visita, pensant que encara estaria lliure
Però ara guard tot es meu amor per una persona a sa que estim molt més que tu

idò ara vés,
surt per sa porta
dóna sa volta
ara ja no ets benvinguda aquí

idò això no.
Sobreviuré
sé que mentre sàpiga estimar sempre podré sentir-me viu
Tenc una vida per davant
I un raig d'amor per entregar
Sobreviuré
Sobreviuré