01 de desembre 2018

Un nou Big Bang




I si te'n vas...
Noves formes d'escultura
Sorgiran al teu pas
Per catacumbes oblidades
Que et guiaran per sota el mar

I en aquest cas…
Jo em quedaré com una estàtua
Davant d'un taulell buit d'escacs
Intentant moure alguna peça
I esquivar l'escac i mat

Ja saps que tots ho diuen
Que en aquest món tot sol tornar
I jo desitjo de tot cor
Que tu no fossis pas una excepció
Però t'escriuria mil cançons
Per anar cantant de bar en bar
Fins el dia que et sentís dir 'hola Ferran
I què, com va?'

I és que ja ho saps que tots ho diuen
Que en aquest món tot sol tornar
I jo desitjo de tot cor
Que tu no fossis pas una excepció
Però t'escriuria mil cançons
Per anar cantant de bar en bar
Fins el dia que et sentís dir 'Ran Ran Ran'...

I si te'n vas…
Milers d'homes amb guillotines
Vindran a trobar-me al mas
On jo em refugiaria
Tot estudiant donar un nou pas
En aquest món de bogeria,
De tristesa i de fum blanc
I de falses melodies
Tot esperant un nou Big Bang!