05 de desembre 2018

La força que fa girar el món



Estava sol
Intentant trobar-li excuses a la sort. Sense nord
Preguntant-me si jo mai sabré qui sóc

Recordant
Els moments que hem viscut junts en un instant Desitjant
Oblidar-te per poder seguir endavant
No...

Però de cop vas tornar Amb el meu cor a la mà

I ara ballem sota la llum del sol. Hem fet reviure el foc
Volem fins l'horitzó.
I ara vivim com si fos l'últim cop Gaudim cada segon

Sentim entre tu i jo.
La força que fa girar el món

Estem sols
Perseguint-nos sense pressa entre llençols. Tu i jo
Som dos bombes esperant per l’explosió.

Capturant
Melodies impossibles que se'n van.
Avançant-
Entre enigmes que s'escapen de les mans.

Però de cop vas tornar Amb el meu cor a la mà

I ara ballem sota la llum del sol. Hem fet reviure el foc.
Volem fins l'horitzó.
I ara vivim com si fos l'últim cop. Gaudim cada segon.
Sentim entre tu i jo

I ara ballem sota la llum del sol. Hem fet reviure el foc
Volem fins l'horitzó.
I ara vivim com si fos l'últim cop. Gaudim cada segon.
Sentim entre tu i jo.
La força que fa girar el món.

Sento les ganes de viure al moment. No necessito res més
Et tinc sota la pell.

I ara ballem sota la llum del sol.Hem fet reviure el foc.
Volem fins l'horitzó.
I ara vivim com si fos l'últim cop. Gaudim cada segon.

Sentim entre tu i jo.
La força que fa girar el món.