04 de juliol 2018

Quan abril era abril



Pluja, pluja, quan plourà?
Quan tornaré a vore els carrers mullats?
Aigua fina, pluja d'or
Quan tornaràs al camp els seus colors?

Ja fa temps que els núvols
Han cobert el meu cel
Però l'aigua no arriba
No plou mai al meu desert

Tinc tanta nostàlgia
Quan recorde aquell temps
En què els rius duien aigua
generosa i transparent

Pluja, pluja...Pluja, pluja, quan plourà?
Quan tornaré a vore els carrers mullats?
Aigua fina, pluja d'or
Quan tornaràs al camp els seus colors?

Tu i jo caminàvem
I botàvem els tolls
Ara la terra és seca
I només alcem la pols

Tu i jo ens estimàvem
I rodàvem pel fang
I ens rentava la pluja
Que ens venia a despertar

Pluja, pluja, quan plourà?
Quan tornaré a vore els carrers mullats?
Aigua fina, pluja d'or
Quan tornaràs al camp els seus colors?

De pecats i penes
En teníem a doll
P'rò arribava la pluja
I ho arrossegava tot

Aigua regalada
Quan abril era abril
Ara em bec la rosada
En les curtes nits d'estiu

Pluja, pluja, quan plourà?
Quan tornaré a vore els carrers mullats?
Aigua fina, pluja d'or
Quan tornaràs al camp els seus colors?