23 de febrer 2018

Universos pararl·lels



Tu i jo sabem que aquesta història
no la podem contar als néts
Tu i jo sabem que els nostres besos
mai no veuran la llum del carrer

Hem viscut com si forem furtius
que s'amaguen de la gent
per això iniciem aquest viatge
ens hem cansat d'esperar

Però construirem universos paral·lels
per a tots aquells que s'estimen en secret

Serà un refugi per als amants
un lloc on viure un altra realitat
Em vas prometre que seriem eterns
i ara m'adone que entre els dos hem construït
universos paral·lels

Trobe versos que escrius en silenci
i amagues als racons
Vull dormir no sentir-me culpable
esta nit, tornar-te a trobar

Deixaré les finestres obertes
per sí tu vols entrar
Per això iniciem aquest viatge
ens hem cansat d'esperar

No hi ha temps ni espai
tan sols la llum tu i jo,
Ens escaparem a un nou món
sense retorn

Serà un refugi per als amants
un lloc on viure un altra realitat
Em vas prometre que seriem eterns
i ara m'adone que entre els dos hem construït
universos paral·lels

No hi ha temps ni excuses somniar és de valents
invente aquesta història per escapar.
Universos paral·lels