07 de febrer 2018

Entre nosaltres



Cada matí / Em llevo tard
Mig adormit / Corro pel parc
M'espero el temps, sempre l'atrapo.

Sec al vagó / Busco el bitllet
Recolzo el cap / Torna a fer fred
Sempre és igual, per sort l'agafo.

Recordo quan / Va ser un dilluns
La vaig trobar / Mirant-me els ulls
Sentia els pols fins a les cames.

Ja no faig tard / És molt curiós
Em fa llevar / Aquells segons
Som els colors pel gris de laandana.

Hi ha algun lloc al món on tu i jo puguem ser feliços?
Hi ha algun lloc al món on tu i jo puguem ser feliços?

Per fi és aquí / No he dormit gens
Em fa feliç / Ja no puc més
La son la venç, els ulls es tanquen.

La puc mirar / Un somni al cel
I recordar / Res sota els peus
L'enyor tan clar, mirades que parlen.

Ja arriba a Sants / Estic volant
L'he de llevar / Sobre elefants
Estic tan bé, no vull despertar-la.

S'hi assembla tant / Tan sols recull
Tant cara i mans / Nostàlgia als ulls
Volen els mons entre nosaltres.

Hi ha algun lloc al món on tu i jo puguem ser feliços?
Hi ha algun lloc al món on tu i jo puguem ser feliços?

Truca-la, digues-li que encara l'estimes.
Truca-la, digues-li que encara l'esperes.