27 de febrer 2018

Alguna cosa està canviant



Quan la llum del món s'apaga
el cel se torna un gran mural d'estels
el silenci de la nit m'atrapa

Dormiran les dos princesses
que m'han fet un home diferent
Que ja no coneix l'estrés ni presses
I ara penso en los colegues
que estaràn fent lo gintoniquet
i de ben segur faràn les tantes
Per més que hi penso ja per res no canviaría el meu present
He canviat de pensament
De sobte bufa un altre vent

Alguna cosa està canviant

Alguna cosa està canviant...

I ara que el neguit descansa i ja no vull sempre, més i més
me n'adono que la pressa mata
Buscant sempre la manera de sobresortir damunt la gent
se m'escapa lo que val la pena
dels petits miracles que m'ha dut la vida al teu costat
se m'ha obert un món que m'ha fet vore
que aquell superego ha deixat de ser el meu punt de gravetat
i ara gira al teu voltant

Alguna cosa està canviant