03 de desembre 2017

Tu no hi ets




De nit creuem l'horitzó
Seguint l'últim raig de sol
Et miro, em mires
T'abraço, m'eclipses
Desfets amb un somriure

Busquem alguna raó
Per perdre de vista el món
M'apropo, t'apropes
Respiro, m'envoltes
Sentim que el temps és nostre

I no vull pensar
Que hauré de marxar
Perquè deixar-te enrere?
Perquè tornar-te a perdre?

Sento com plores
Les nits que m'anyores, tens fred
I no puc fer-hi res

Sento com volen
Moments que eren nostres, els veig
I no puc fer-hi res
Tu no hi ets

Ja som aquí un altre cop
Vivint el mateix record
Et miro, em mires
T'abraço, m'estimes
Juguem quan ningú ens mira

De lluny va sortint el sol
Com qui ha de marxar i no vol
Em giro, et gires
M'allunyo, m'estires
Partir sembla impossible

I no vull pensar
Que hauré de marxar
Perquè deixar-te enrere?
Perquè tornar-te a perdre?

Sento com plores
Les nits que m'enyores, tens fred
I no puc fer-hi res

Sento com volen
Moments que eren nostres, els veig
I no puc fer-hi res
Tu no hi ets