11 de juny 2015

Tot va bé





Deixa't de dolors, vols venir aqui
amb mi a jugar? No veus que estem bé?
No hi ha res pel que plorar.

Jo també avui m'he sentit molt sol,
i tot ho he vist fosc, mort i desastrós.

Si tu rius jo riuré i tots dos podrem deixar
neures i malsons tancats en un vell calaix.

No insisteixis en fer-ho tu tot sol,
ja veuràs com tot passa molt millor.

I si encara et sents tant sol, no pateixis,
tot va bé. I si la nit et pesa molt...

Obre't i et llegiré, dintre teu tens
un tambor, tens por de tenir por, noia,
això m'ho conec bé. Mira bé al teu voltant
i diguem res que et faci mal.
Tot és un parany on tots ens hem ficat.

No insisteixis en fer-ho tu tot sol,
ja veuràs com tot passa molt millor.

I si encara et sents tant sol, no pateixis,
tot va bé. I si la nit et pesa molt,
deixa que jo l'agafaré.