06 de juny 2015

Huracà



Des de l'ull de l'huracà
puc veure com tu ja te'n vas,
com se t'emporta el vent.
Tots els murs que has aixecat
com cartes van caient al mar, impotents.

Recordes quan vam començar?
Tu em deies “no tinc por de res
quan em cantes”.

Totes les pedres del camí
les vas anar apilant.
I ara cauen...

El mur atura el vent, però aquest cop jo sóc molt més fort.
Agafa les maletes perquè ja no tinc cap por.

Al bell mig de la ciutat
hi amagues el paper trencat,
que jo et vaig donar.
No és més fort qui més pateix,
més dur qui no té por de res.
No t'enganyis més.

Recordes quan vam començar?
Tu em deies “no tinc por de res
quan em cantes”.

Totes les pedres del camí
les vas anar apilant.
I ara cauen...

El mur atura el vent, però aquest cop jo sóc molt més fort.
Agafa les maletes perquè ja no tinc cap por.

No és més fort qui més pateix.
No t'enganyis més.