03 de maig 2014

Silenciós i pacient




Sense que poguessis veure'm
I minuciosament,
He planejat a les fosques
El meu gran pla d'escapament.

Temps i temps aguantant guerra,
Fingint tenir il·lusió.
Enganyant-te a consciencia,
Donant-te sempre la raó.

Silenciós i pacient
He esperat el moment
Sentat al teu costat, tranquil·lament.
I a l'hora d'atacar no em tremola la mà,
Armant-me de valor sense dubtar.

Potser jo tinc la sang freda
I no sóc pas valent,
Però poc a poc i cada dia
Tu m'has matat d'avorriment.

I m'és igual si ara t'emprenyes,
O creus que això es traïció,
Se m'ha acabat la paciència,
Ara vull ser un gran cabró!

Silenciós i pacient
He esperat el moment
Sentat al teu costat, tranquil·lament.
I a l'hora d'atacar no em tremola la mà,
Armant-me de valor sense dubtar.

Silenciós i pacient
He esperat el moment
Sentat al teu costat, tranquil·lament.
I a l'hora d'atacar no em tremola la mà,
Armant-me de valor sense dubtar.