26 de desembre 2013

Uep.garroba.com



Quan em varen contar tot això de navegar
sense veles sense rems assegut an es sofà
Pots anar per tot el món pots parlar amb qualsevol
sense sortir de ca teua sense agafar cap vol

Això sí que no m'ho crec això sí que no pot ser
només t'has d'"enxufar" i no has de gastar paper
Et fa falta un ratolí t'has de beure un got de vi
entrar a un navegador i buscar pes bon camí

Uep...uep... garrova punto com
Això em tornarà mico, ai me cago amb el món

Pots veure un munt de femelles de quasi tots es colors
i tocar-lis ses mamelles sense que et fotin un mos
Entrar dins es Banc d'Espanya agafar-lis tots es sous
i pots rebentar targetes sense que et tallin es ous.

S'Internet no està fet per pagesos com jo
ja m'he tornat a perdre, aquí no hi ha res de bo
M'han dit que em connecti a sa xarxa a navegar
jo sa xarxa la tenc per anar-me'n a pescar

Uep... uep garrova punto com...

Crec que ja m'he cansat de jugar amb s'ordenador
me l'he endut an es mercat i l'he canviat per un meló

Tanta uep tant d'aparato, "ojalá" ho cremàs un llamp

S'està millor an es camp

Uep...