27 de desembre 2013

Del rumor i de la culpa



El meu únic pecat ha estat l'amor
però l'Abel no t'estima, l'Abel no t'estima gens

El meu únic pecat va ser estimar
però l'Abel no t'estima, l'Abel no t'estima gens

Mossèn Joan m'ha dit que has confessat
després d'una missa vas dir-li que érem amants

Fuig m'ha dit ei noi te n'has d'anar
si s'entera son pare t'asseguro que et matarà

Reso a un déu tan diferent
Reso a un déu que no existeix, no existeix

De sobte un dia el poble ja en va ple,
del bar a l'església som pólvora que s'estén

Fuig m'ha dit en Pau de cal Jordà
si s'entera son pare et juro que et matarà

diga'm quins són els manaments
diga'm què és el que haurem de fer

Pare, mare, esperit sant que marxeu en processó pels carrers ben perfumats d'encens.
Verge, mare, trinitat el meu pecat no és capital, sóc Caïm enamorat d'Abel
Fugiré si haig de fugir perdoneu si això és un crim sóc Caïm enamorat d'Abel

Reso a un déu tan diferent
Reso a un déu que no existeix

El meu únic pecat no és important
però l'Abel no t'estima, l'Abel no t'estima gens