14 de desembre 2013

Suaument em mata aquella canço



Cantava una bella cançó,
tenia bon estil,
llavors la vaig anar a veure,
sols la volia sentir.
I allà ella es trobava,
mai no l'havia escoltada...

... Furgant es meu dolor amb es dits,
cantant ma vida amb mots
suaument sa cançó em mata,
aquella cançó em mata.
Contant ma vida amb paraules
suaument em mata aquella cançó.

Febril vergonya a sa cara,
empegueït de tothom,
com si m'hagués robat
ses cartes que et vaig enviar.
Pregava que s'acabessin,
però ella seguia i seguia...

... Furgant es meu dolor amb es dits,
cantant ma vida amb mots
suaument sa cançó em mata,
aquella cançó em mata.
Contant ma vida amb paraules
suaument em mata aquella cançó.

Cantava amb coneixement
penúries de molt de temps,
i em travessà amb sa vista
com si jo no existís.
Simplement ella cantava,
cantava fort i clar...

... Furgant es meu dolor amb es dits,
cantant ma vida amb mots
suaument sa cançó em mata,
aquella cançó em mata.
Contant ma vida amb paraules
suaument em mata aquella cançó.