13 de juliol 2013

Barcelona



Barcelona és bona si la bossa sona
Barcelona et somriu si fas la perdiu

Fa dos mesos que busco un estudi al Raval
a l'últim que vaig anar pa cagar un aurinal
puja'l tabaco'l metro i les ganes de privar
i a fi de mes domés colilles pa fumar
No tinc un duro no tinc res clar
ni cap aval pa poder-me hipotecar
m'hai fotut a bon merder
en estos preus de lloguer
a una caixa m'hauré de buscar'l raser

Barcelona és bona si la bossa sona
Barcelona et somriu si fas la perdiu

Després de l'eurorobo i del fòrum gluturaldia
ni un puto pis de protecció oficial
creixen les llistes dels pobres desemparats
que anca no s'han adonat que'ls oficials són pa anxufats
i en la moneda de l'especul·lació
les immobiliàries juguen a la traïció
d'un pis vell ne fan cinc de nous i en la mínima inversió
sempre obtenen cireretes a montó
madures que verdes no

Barcelona és bona si la bossa sona
Barcelona et somriu si fas la perdiu