03 de juliol 2013

Rèquiem per la mort d'Abel Costafreda




Han trobat mort a l'Abel al pati de casa
amb un tret al pit i una lletra gravada al seu rostre
una inicial grafiada a punta de navalla
una vocal amb serifa traçada amb paciència

Abel Costafreda Duran fill de casa sastre
els qui t'han estimat Abel no t'oblidaran mai
els seus veïns aseguren que no saben nada
una persona educada que siempre saludaba

i a la plaça son pare crida venjança Abel Costafreda Duran hereu de
casa sastre

Aquella nit em desperten amb una trucada
i una veu em diu que diuen que sóc el culpable
vosté és el presumpte assassí d'Abel Costafreda
té fins demà al matí per marxar d'aqui

Sóc l'assassí he de fugir abans de trenc d'alba
m'ha desterrat d'aquest poble que m'ha vist créixer
Sóc l'assassí he de fugir de matinada
m'han desterrat d'aquest poble on jo vaig néixer

i al capvespre fugaç surto de casa serà l'últim cop que trepitjo els
carrers i la plaça

Camino i rumio pel marge de la carretera
de sobte s'atura un vehicle just al meu davant
em fa un senyal i m'acosto a la finestreta
és una dona extraviada amb un mapa a les mans
hi ha un nen petit assegut dormint al darrera

Puja si vols vaig cap al nord busco una frontera