30 de setembre 2012

Els dracs no mengen vegetals




A mi no m'agradaven els vegetals,
només olorar-los em venien tots els mals.
Amagava trossos sota els tovallons.

Però tot canvia, ja veuràs.
Deia ma mare...

Per Sant Jordi em ficava dins un forat.
I no m'amagava precisament d'un Drac.
Legions d'enamorats col·lapsen la ciutat.

Però tot canvia, ja veuràs.
Em deia l'Anna...

No he trobat per enlloc un Drac.
Només monstres dins el meu cap.
Per tu mataré els insensats,
fent brollar-ne la sang tot triomfant.

Quan surt el sol i anem agafats del bracet,
baixant La Rambla tot sembla que estigui quiet.
Però quan em fico al llit arriba la foscor...

Però tot canvia, ja veuràs.
Deia ma mare...

No he trobat per enlloc un Drac.
Només monstres dins el meu cap.
Per tu mataré els insensats,
fent brollar-ne la sang tot triomfant