28 de febrer 2021

Ulleres de lluna



Benvinguts, guapos i guapes!
Això no és un bordell de mala mort.
No és club, no és un bar ni és un meublé.
Això és la nit!

Són les dotze de la nit, l'hora perfecta per llevar-se fent un crit.
La foscor em fa companyia, em fa d'amant i em fa de guia com ningú.
Saps que és així, nena!

Soc una bèstia nocturna!
—Només sap viure de nit.
Jo soc el foc i l'espurna!
—T'encén el cos amb delit.

Tot allò que t'han prohibit està permès aquesta nit.
Si te les poses, ja quedes beneït!
Abandona't al plaer i gaudiràs fins a quedar-te sense alè.
No hi ha marxa enrere i no hi ha fre.

Benvinguts al paradís. Sí!
Aquí regna Dionís:
sexe, Mozart i rock-and-roll,
i també alguna copeta d’alcohol!

Ulleres de lluna,'
per veure-ho tot millor.
Sí! Ulleres de lluna,
desperten la passió!
Ulleres de lluna,
per viure en la foscor.
Sí! Ulleres de lluna,
per gent com tu i com jo!

No pateixis tant pel fred, vaig més calent i més encès que un llarg coet.
No t'ho pots ni imaginar!
Soc la festa, soc la rauxa, soc el rei de la disbauxa,
una bauxa enmig de Xauxa!

Soc una bèstia nocturna!…

Tot allò que tant somies no només són fantasies,
ho pots viure cada nit!
Fer l'amor a tort i a dret amb el que es mou i el que està quiet:
orgasmes a domicili a partir de mitjanit!

Benvinguts al paradís. Sí!…

Ulleres de lluna,
per veure-ho tot millor.
Sí! Ulleres de lluna,
desperten la passió!
Ulleres de lluna,
per viure en la foscor.
Sí! Ulleres de lluna,
per gent com tu i com jo!

Comença la funció, sí!, la funció!
Per gent com tu i com jo!

Oh! Soc el gran masturbador!
I no! No m'ho han ensenyat, és vocació!
Un talent innat i un atribut desorbitat,
presumeixo amb prou raó:
soc l'inventor del bell pecat!
Tinc més vides que el meu gat, sí!,
i és impossible mantenir-me controlat!

Ulleres de lluna,
per veure-ho tot millor.
Sí! Ulleres de lluna,
desperten la passió!
Ulleres de lluna,
per viure en la foscor.
Sí! Ulleres de lluna,
per gent com tu i com jo!
Surt i gaudeix de la nit! Sí!