27 de febrer 2021

Res de nos




Ferma dins un somni
Creu en tu em vaig dir
No diguis mai jo mai,
Creu, ho puc aconseguir,
Ho puc aconseguir.

Somniant entre mil somnis,
Lluitant de cap a peus.
El camí no és gens fácil,
Però no em rendiré,
No.. No! No em rendiré!

Pel que més vols
Pel que més vols

Res de nos, res de pors, confia en mi
res de nos, sense plors, pel que més vols

La vida és massa curta,
Per perdre tant el temps.
No em diguis que això et costa
No marxis amb el vent, talent,
no marxis amb el vent.

El somni pot ser fita,
això ho tinc molt clar
tant sols haig de viure
No perdre'm cap instant, no,
perdre cap instant.

Res de nos, res de pors, confia en mi
res de nos, sense plors, pel que més vols.

Res de nos, res de pors, confia en mi
res de nos, sense plors, pel que més vols.

Res de nos, res de pors, confia en mi.