06 de juliol 2020

Lluna roja



Sense dormir, corrent sense alè
respiro el record amb regust de sal, a l'altra riba del mar
cants de sirenes omplen els carrers
la por reforma l'ordre a la ciutat

Com una brisa, la tempesta ha arribat,
un torrent de gent que va creixent, la fera que ensenya les dents
de est a oest es van aixecant
ciutats invisibles i barris rebels

Sota els meus peus, la lluita no s'acaba
carrers en flames, crema la ciutat
Sobre el meu cap la lluna ben roja
com els teus ulls al darrer comiat

Sota la runa, les vies han tapat
una rosa encesa ha esclatat, en cent carrerons la ciutat
la maquinària omple el cel de fum
el roig que em fa sentir-te al meu costat

Sota els meus peus, la lluita no s'acaba
carrers en flames, crema la ciutat
Sobre el meu cap la lluna ben roja
com els teus ulls al darrer comiat