20 de juliol 2020

Crec que em fa falta un cor nou



S'ha parat.
El que he sentit és que el temps s'ha parat
quan m'estaves cridant
que no et torne a quirdar
i a la ràdio han dit:
crec que em fa falta un cor nou.
Crec que em fa falta un cor nou.

Vaig mentir.
Sabia que era pecat i et vaig mentir.
Vaig repetir l'error,
per això cante esta cançó
que a la ràdio diu:
crec que em fa falta un cor nou.
Per a tu, crec que em fa falta un cor nou.

Perquè vaig dir un t'ailoviu
que era un apaga la llum
i vaig dir-te: fuig amb mi,
quan era un gaudim la nit.
El que tu vols escoltar
jo no t'ho sabré dir mai,
mai et diré tot això de per molts anys.
Mai et diré això que diuen de per molts anys.
I crec que em fa falta un cor nou.
Crec que em fa falta un cor nou.
Crec que em fa falta un cor nou.
Crec que em fa falta un cor nou.

Dóna'm temps.