11 de març 2020

Per l'aliment del bon vi



Per l'aliment del bon vi,
s'ha venut les espardenyes.
Per l'aliment del bon vi,
s'ha venut les espardenyes.
Ha quedat despardenyat,
si no m'han enganyat...

Les noies de Molló
totes són taral·les.
N'aimen el vi bo,
l'aigua no gaire.
Que n'aimen el vi bo
i l'aigua no.

Per l'aliment del bon vi,
si s'ha venut els mitjons.
Per l'aliment del bon vi,
si s'ha venut els mitjons.
I ha quedat desmitjonat,
despardenyat,
si no m'han enganyat...

Les noies de Molló
totes són taral·les.
N'aimen el vi bo,
l'aigua no gaire.
Que n'aimen el vi bo
i l'aigua no.

Per l'aliment del bon vi,
si se n'ha venut les calces.
Per l'aliment del bon vi,
si se n'ha venut les calces.
Ha quedat desencalçat,
desmitjonat, despardenyat,
si no m'han enganyat...

Les noies de Molló
totes són taral·les.
N'aimen el vi bo,
l'aigua no gaire.
Que n'aimen el vi bo
i l'aigua no.

Per l'aliment del bon vi,
si se n'ha venut la casa.
Per l'aliment del bon vi,
si se n'ha venut la casa.
Ha quedat desafincat,
desencalçat, desmitjonat,
despardenyat,
si no m'han enganyat.

Les noies de Molló
totes són taral·les.
N'aimen el vi bo,
l'aigua no gaire.
Que n'aimen el vi bo
i l'aigua no.

Per l'aliment del bon vi,
si se n'ha venut la dona.
Per l'aliment del bon vi,
si se n'ha venut la dona.
Però la dona no ha volgut,
quan ha pogut l'ha abandonat,
si no m'han enganyat.

Les noies de Molló
totes són taral·les.
N'aimen el vi bo,
l'aigua no gaire.
Que n'aimen el vi bo
i l'aigua no.