04 de febrer 2019

Que bé



Que bé, que bé, que bé notar que em mires.
Que guai, que guai, que guai, i ara t'acostes.
Que bé, que bé, que bé notar que em mires al mig de tota aquesta gent.
Que guai, que guai, que guai, i ara t'acostes i em saludes tocant la pell.
Carai, carai, mama! Mama!
Tot aquest espai que hi ha aquí, entre tu i jo.
Aquest moviment que has fet com si fos secret.
Tot això m'estressa, m'has deixat amb pressa.
Abans t'he buscat, però tu m'has ignorat!
Que no, que no, que no m'agrades!
Que no, que no que no em degrades!
Notar que no tinc cos per tant de sentiment.
Notar que tot se'n va al primer moment.
Sé que això m'agrada, sé que m'embriaga.
El vici és molt gos i hi hem caigut tots dos!
Que bé, que bé, que bé notar que em mires al mig de tota aquesta gent.
Que guai, que guai, que guai, i ara t'acostes i em saludes tocant la pell.
Carai, carai, mama! Mama!