17 de febrer 2019

Mammi




Les nits se'm fan eternes quan hi penso,
i sento que he perdut tots els meus anys,
vivint amb la disfressa de pallasso,
creient-me les mentides i els enganys.

Fugint de les floretes que es pansien,
la seva maduresa em va cridar.
Les coses que ignorava que existien
d'una a una me les va ben ensenyar.

Oh, Mammi, no puc oblidar aquella nit,
allò semblava un bordell de mala mort fins que vas aparèixer.
Exòtica com cap altra, ardent.
Vas obrir els meus ulls,
vas obrir els meus ulls!

Jo vull que em cuidi la Mammi, només ella m'ha fet sentir així.
Jo vull que em cuidi la Mammi, ella sap què és el millor per mi.
Mammi, vine amb mi!
Mammi, salta amb mi!
Mammi, balla amb mi, quan ho fas em sento diví.

No penso malgastar ni un bri de vida,
vull viure al seu costat eternament.
Faré tapiar la porta i la sortida.
M'entrego cap al teu secret plaent.

Oh, Mammi, recordo cada moment d'aquella nit.
Jo només era un pobre noi i tu vas saber com il·luminar-me.
La més exuberant, la més fervorosa.
Vas obrir els meus ulls,
vas obrir els meus ulls,
tu vas fer que es trenquessin tots els esculls!

Jo vull que em cuidi la Mammi...

Oh, Mammi, la reina de la nit! Balla per mi!
La Deessa, la Musa de les Muses. Balla per mi!
Mammi!

Jo vull que em cuidi la Mammi, jo vull que em cuidi la Mammi, sí!

Mammi, vine amb mi...

Mammi, vine amb mi!
Mammi, salta amb mi!
Mammi, balla amb mi, quan ho fas jo sento que,
sí, jo sento que, Mammi, ja puc morir!