28 de febrer 2019

M'agrada




m'agrada sentir que m'atrapes per dur-me a estats on (em) costa anar-hi sol, si jo he de dependre depenc amb tu
m'agrada que em vegis amunt m'agrada sentir-te quan ets damunt, no puc fer-hi res, no vull fer-hi res
m'agrades distreta, m'agrades ballant, m'agrades desperta o bé delirant
m'agrada tenir-te davant, m'agrada posar-te amb les meves mans, no t'excusis més, no te'n vagis tant

demà és tard, cal esperar-se? Mirar-se i passa, és començar, o jo ho faig, per no deixar-se, és estimar-se de dalt a baix

m'agrada que caiguin les hores, la son, l'espai, el so del món que apaguin els llums, que calli tothom
m'agrada si penses que no i després t'ho repenses en mig segon, pot ser molt millor, potser és molt millor

electrificada salta esverada, tu mai saps què vol dir una sola vegada
m'agrada patir per tu, potser és que m'agrada patir per tu
mai no me'n canso, mai, mai no me'n canso, mai

demà és tard, cal esperar-se? Mirar-se i passa, és començar
o jo ho faig, per no deixar-se, és estimar-se