10 d’octubre 2018

Julieta



Julieta
cent planetes juguen als teus dits
dreceres
que omplen els carrers d'estrelles
esferes
s'alineen com qui balla un vers
damunt d'un niu de vespre
Amb un glop de mel
desperta'm
Julieta
expliquem-nos la pluja als peus del llit
dibuixa'm rius que vessen
segueix-me
corrent junts farem que el vent més fred
eixugui aquest setembre
Mil llums al cel
en la nit més neta
Si algun dia et perd la pressa
diga'm on vols anar a volar
jo estaré caçant tempestes
Ja no em calen més banderes per a ser valent
tant sols el teu temps
Julieta
deixa'm perdre el nord aquesta nit
que el trobarem on sempre
al compàs del teu pit
respirant-nos els dits
fugint per cada escletxa
Com un foc encès
en la nit més freda
Si algun dia et perd la pressa
diga'm on vols anar a volar
jo estaré caçant tempestes
Ja no em calen més banderes per a ser valent
tant sols el teu temps
Negaré tot allò que jo era
un verí amb regust a seda
una nit, un destí, una tragèdia
un final que ho serà per sempre
Si algun dia et perd la pressa
diga'm on vols anar a volar
jo estaré caçant tempestes
Ja no em calen més banderes per a ser valent
tant sols el teu temps