19 d’octubre 2018

Daixa'm estimar-te




Moure's pel saló amb
Aquestes dues sabates
Folrades de pell de cocodril
Moure's amb nostàlgia
Amb certa elegància
Recitant amb la mort als talons però encara viu
Bombo i clap i unes quantes rimes
Les penes ofegades, compto alegries
En un got de vidre a tot o res
Oblidant assumptes pendents
Ara que el dubte ja no ensenya les dents
Disposat a dar-te un viatge, urgent

Amb el cor recent trencat,
Ella em deia busca't un ofici
S'han de fer vuit hores per un sou normal
Repartint les culpes set dies la setmana
Generes dubtes, de poeta no es treballa
Érem un veler trencat a la llengua del mar
Així que atac de cor i vi, i tu aquí,
Testimoni causal de la meva soledat
Voldràs sortir a fer la mar solitària i salvatge?
Nena, vull dar-te un bon viatge
Ficar-li foc a l'habitació i al passatge
Right Now,

Deixa'm estimar-te
Donam tot l'amor que has guardat per mi
Anem a fer un
viatge
Però no em deixis sol aquesta nit

Siguem un hit, un cop, sense despit
Cos, ànima i cervell a l’altura d’un “et vull” ben dit
Dansem aquest tango inexorablement
Que la culpa vola alt i l'ambient està calent
Com el cul d'un repartidor de correu urgent
Noia posa fi a tant sofriment
Diguem mentides, no em parlis de veritat, no
Abraça'm fort i pren aquest meu cor prestat, sí
I gira'l i dona-li electricitat
Sense contractes, ni culpes,
Que entre les teves cames hi he arribat
A dures penes però sense dubtes, així que

Deixa'm estimar-te
Donam tot l'amor que has guardat per mi
Anem a fer un viatge
Però no em deixis sol aquesta nit

Només puc dar-te la meitat de mi
Però és la meitat sencera
Que el temps i tants assumptes pendents
Cremen en aquestes mans de pega
Un clau i la pena quedarà al fons del vas
Ara que la nostàlgia
Em treu al ball demà al matí ja no em veuràs
Ei t'ho estic suplicant

Deixa'm estimar-te
Donam tot l'amor que has guardat per mi
Anem a fer un viatge
Però no em deixis sol aquesta nit