06 de setembre 2018

Mou es cul / Mallorca sempre



Mou es cul (0:00)
Eh, tu, aixeca es cul
d'aqueixa cadira aquí on l'has segut
ets massa jove per amollar es mac
sa vida és molt més que el que a tu t'han endossat
Sí, tu, no m'has sentit?

Eh, tu, aixeca es cul
d'aqueixa cadira aquí on l'has segut
naltros no som dibuixos animats
lleva't s'automàtic que dus de cada dia
de mirar sa tele segut a sa cadira.
Sí, tu, no m'has sentit? Sí, tu,

Mou es cul, mou es cul,
dóna guerra, dóna guerra.
Mou es cul, anem tots,
reclamem ja sa nostra identitat.

Mou es cul, mou es cul,
posa't ses piles, dóna guerra,
mou os cul anem tots
demostrem que no som un zero a l'esquerra...
Dóna guerra!

Eh, tu, aixeca es cul
d'aqueixa cadira aquí on l'has segut
no veus que te tenen aquí entretengut
i estàs empardalat i tot fumat i tot begut
i quan te daràs compte es coco ja t'hauran fotut
sí, tu, no m'has sentit?

Eh, tu, aixeca es cul
d'aqueixa cadira aquí on l'has segut
i posa't en marxa cap al nord cap al sud
no tenguis por, cerca sa llum si estàs perdut
i prepara't, per quan sa cosa s'embrut

sí, tu! no m'has sentit Si, tu.

Mallorca sempre (4:03)
Tu per jo,
per jo i per sempre.
Mai diguis que m'oblidaràs.
Digues que prop de mi
sempre estaràs.

Per jo,
Mallorca sempre
farem tu i jo junts el camí.

Que sense tu no puc estar.