19 de març 2018

Pluja d'estrelles



Ja ho he enllestit
Tinc la maleta al cotxe
Ja ho he agafat tot
No em vull deixar res
Que ha de sortir bé
Va començar tot fa uns anys
Que ha de sortir bé
Serà nou per nosaltres
Però hem dit prou
Tanco per últim cop la porta
Marxo amb la sensació
Que avui m'ho deixo tot

Guardaré records, records d'aquell temps
I faré el cor fort, trobaré el moment
Moment de mirar enrere
Allò que vam ser
No obriré les mans, fugiré corrent
Pujaré al terrat, que vagi caient
Una pluja d'estrelles
Jo només en vull una

Ara i aquí
És el moment d'aprendre
Deixarem que el temps ens doni l'espai
Ganes de riure
Ganes de mirar endavant
Vull notar aquest vent
Vull sentir-lo a la cara
I si un dia en un carrer et torno a veure
I no som estranys
Ens serà fàcil entendre que ens vam estimar

Aguantaré el fred que em fa estar despert
Buscaré el meu nord per trobar la sort
I un cop a dalt la cresta emprendré aquest viatge inacabat
No obriré les mans, fugiré corrent
Pujaré al terrat, que vagi caient
Una pluja d'estrelles
Jo només en vull una