01 d’octubre 2017

Junts



Quan arriben hores baixes
Quan de sobte se fa fosc
I la vida vol que tastes
Lo seu calze d'amargor

Domés parlen les mirades
Abraçades de calor
Són tan buides les paraules
Quan de cop ve la tristor

Jo domés vull que m'abraces
I m'agafes de la mà
No cal que bades boca
Domés seus al meu costat
Lo meu món torna més clar

Junts,
la vida és més lleugera, junts,
la pena passatgera, junts
res no ens farà més forts que si estem junts,
la vida és més lleugera, junts,
la pena passatgera, junts
res no ens farà més forts que si estem junts

Quan arriben hores baixes
Quan de sobte se fa fosc
Si l'adéu és massa d'hora

Res no calma lo dolor
Les paraules són tan justes
Domés se'n sent la remor
Si és molt forta la tempesta

No hi ha calma ni raó
Jo domés vull que m'abraces
I m'agafes de la mà
No cal que bades boca
Domés seus al meu costat

Lo meu món torna més clar
Junts,
la vida és més lleugera, junts
la pena passatgera, junts
res no ens farà més forts que si estem junts
la vida és més lleugera, junts
la pena passatgera, junts
res no ens farà més forts que si estem junts

Junts,
la vida és més lleugera, junts
la pena passatgera, junts
res no ens farà més forts que tot l'amor que naix quan estem junts
la vida és més lleugera, junts
la pena passatgera, junts
res no ens farà més forts que si estem junts