01 de setembre 2017

Passos importants




Records des de la lluna...

Berna mala yesh a pieshaan

I un dia marxaré,
i m'enviaré postals,
en una casa de paper
al mig de la lluna.

I un dia jo què sé (i un dia tu què saps).
I un dia no sé com (i un dia no saps com).
Un dia,
un dia ho faré.

Perquè a casa meva ens estampem
contínuament amb el terra.
Una vegada i una altra,
i aquesta és la nostra guerra.

Abraçats a les faroles
que il·luminen l'avinguda,
pujo i baixo vivint sempre
com una bala perduda.

Són mentides,
les que buiden les persones.
Són les veritats i els somriures
i totes aquestes coses.

El que ens empeny a viure
amb totes aquestes ganes.
Moltes vegades ens emprenyem
i continuem igual.

Moltes vegades no ho entenem,
i continuem igual.
Plorem, riem, vivim,
i alguns "ratus" ens avorrim, i et dic que:

Els passos importants es solen fer sense roba

La vida passa, no la passis de dol.
La vida és curta dintre dels teus llençols.
La vida és el que passa abans de la mort.
La vida és maca, i més maca quan tens sort

Els moments explicant el què ha de passar.
Els núvols creixen i la pluja caurà.
I si vols escapar...
I ens enviarem postals...

I on estàs? Estic a la lluna.
Quan vindràs? Estic a la lluna.
Encantat, estic a la lluna.
Encantat, estic a la lluna.

Estic a la lluna...