26 de febrer 2015

T'estimo molt



De colors són els meus somnis,
tot i que ja m'he llevat,
i la son no ve a veure'm,
quan la lluna s'ha aixecat.
Salto i salto sobre els núvols,
sembla que pugui volar,
el meu cor fa pampallugues,
i no deixa de ballar.

Quan posem els peus enlaire,
quan posem el cap per avall,
quan et crido a la muntanya,
i l'eco em va contestant,
quan et faig amb margarides,
la polsera de colors,
vull mirar-te als ulls i dir-te,
que el que sento és això:

T'estimo molt,
jo a tu t'estimo molt.
Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist,
un dia gris el pintes de colors.
Fins a la lluna i tornar t'estimo jo!

Els meus ulls son com bombetes,
els meus llavis riuen fort.
No puc amagar el que sento,
quan em mires tan de prop,
Ara ja no sé què em passa,
el cos m'està tremolant.
El meu cor fa pampallugues,
i no deixa de ballar.

Quan s'uneixen els colors,
per fer l'arc de Sant Martí,
quan escrius amb el teu dit,
el meu nom en el mirall,
li dono canya la ràdio
i escolto aquesta cançó.
Vull mirar-te als ulls i dir-te,
que el que sento es això:

T'estimo molt,
jo a tu t'estimo molt.
Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist,
un dia gris el pintes de colors.
Fins a la lluna i tornar t'estimo jo!

Maite zaitut,
Maite, maite zaitut
Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist,
un dia gris el pintes de colors.
Fins a la lluna i tornar t'estimo jo!

T'estimo molt,
jo a tu t'estimo molt.
Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist,
un dia gris el pintes de colors.
Fins a la lluna i tornar t'estimo jo!