12 de febrer 2014

Tenc un estel



Tenc un estel fet amb diaris,
quines columnes, quins titulars.
Avui no plou, que no se banyi,
nara na nara nana...

És un desert tan ple de cases
i un cel obert que no vol entrar,
només travessa ses persianes
s'informatiu balear.

I es gremi d'electricistes
sortia d'es sindicat
tots amb sa cara cansada
cap a ca seva a dinar.

Tenc un estel fet amb diaris,
quines columnes, quins titulars.
Avui no plou, que no se banyi,
nara na nara nana...

I es gremi d'electricistes
sortia d'es sindicat
tots amb sa cara cansada
cap a ca seva a dinar.

Sa distància viu amb jo,
som un estil de pilot indecís
i sempre estic de viatge.

Surt es sol molt més enllà
de "lo" que puc controlar
desde del seu pis
un enginyer aeronàutic.

Tenc un estel fet amb diaris,
quines columnes, quins titulars.
Avui no plou, que no se banyi,
nara na nara nana...

És un desert tan ple de cases
i un cel obert que no vol entrar,
només travessa ses persianes
s'informatiu balear.

I es gremi d'electricistes
sortia d'es sindicat
tots amb sa cara cansada
cap a ca seva a dinar.

Sa distància viu amb jo,
som un estil de pilot indecís
i sempre estic de viatge.

Surt es sol molt més enllà
de "lo" que puc controlar
desde del meu pis
un enginyer aeronàutic.

I es gremi d'electricistes
sortia d'es sindicat
tots amb sa cara cansada
cap a ca seva a dinar.