19 de febrer 2014

Mallorquins i catalans




Un moix i un ca. Un gat i un gos.
Un tassó i un capell, si us plau,
un got i un barret.
Ja ho val, ja ho val.
Vatuadell que això es espès.
No som estat mai cap entès,
més si no ho moll, si no ho moll,
si no ho moll me farà mal.
Mallorquins i Catalans,
Catalans i Mallorquins com més amics més endins, així tots serem germans.

Es que això surt un run-run.
Que si xerren no ho entenc,
Però jo hi pos tan d'esme
que de deu mots n'agaf qualcun.

Un moix i un ca. Un gat i un gos.
Un tassó i un capell, si us plau,
un got i un barret.
Ja ho val, ja ho val.
Vatuadell que això es espès.
No som estat mai cap entès,
més si no ho moll, si no ho moll,
si no ho moll me farà mal.
Mallorquins i Catalans,
Catalans i Mallorquins com més amics més endins així tots serem germans.

Es qui s'ho pren amb rialles,
però es que a jo m'ha passat,
per demanar s'excusat
d'enllà m'han tret a potades.

Un moix i un ca. Un gat i un gos.
Un tassó i un capell, si us plau,
un got i un barret.
Ja ho val, ja ho val.
Vatuadell que això es espès.
No som estat mai cap entès,
més si no ho moll, si no ho moll,
si no ho moll me farà mal.
Mallorquins i Catalans,
Catalans i Mallorquins com més amics més endins així tots serem germans.

No es que hi tengui res que dir
si un s'entén així com sap.
Ni estic gens empegueït
si xer com m'han ensenyat.

Un moix i un ca. Un gat i un gos.