17 de novembre 2013

Plou




Plou i a defora bufa es vent
Que me fa sentir petit
com un granet d'arena
Estic dins del llit estic ben calent
Avui ja no em mouré d'aquí.

Plou i a defora bufa es vent
Que dorm es meus sentits i
aixeca sa tempesta
I aquest "tic-i-tic"
per jo representa música i cançons...
i un bon grapat d'emocions.

Es senyal de terra humida
d'herba verda i de frescor
tornarà lo sec a donar vida
desperta't i vine:
aquest temps convida a fer l'amor.

Plou i a defora bufa es vent
jo som com un ropit
ajupit dins un ullastre
mig embadalit
escolt s'aigo caure
I avui ja no em mouré d'aquí...

Plou i a defora bufa es vent
Que dorm es meus sentits i
aixeca sa tempesta
I aquest "tic-i-tic"
per jo representa música i cançons...
i un bon grapat d'emocions.
Es senyal de terra humida
d'herba verda i de frescor
tornarà lo sec a donar vida
desperta't i vine:
aquest temps convida a fer l'amor.