29 de setembre 2013

Al meu món




entra al meu món
he trobat un jardí on reposar
on poder parar per descansar
tot deixant la velocitat
que ens empenta aquesta societat
poder quedar-me aqui al teu costat
apagant els sorolls del voltant
no patir mes pel demà
prenent un sol que mai s'apagarà
sortir del camí traçat d'asfalt
d'aquest gris que em dona mal de cap
omplir de colors, diversitat
fugint de tanta mediocritat
un espai on no hi ha falsedat
on els canons no ens han programat
on els somnis no tenen final
sense els jous que et lliguen ben lligat al ramat

entra al meu món
sense cap por
vull omplir-me de la teva llum
que la lluna m'ha parlat dels teus ulls
tornem'ho a començar tots dos junts
entra al meu món
sense cap por
vull omplir-me de la teva llum
que la lluna m'ha parlat dels teus ulls
entra al meu món

al meu mon tens un lloc especial
al meu cor un desig trobaràs
vull beure del teu encant
del somriure que em fa tremolar
les mirades il·luminaran
les vergonyes ens delataran
i la lluna el teu nom cantarà
recordant-me que et trobo a faltar
aquest mar que ens mentè castigats
que ens allunya ens mentè separats
la distancia no calla el meu cant
els obstacles no ens impediran
que ens busquem entre somnis d'infants
sorpresos de la complicitat
la innocència dels jocs que hem creat
tot buscant-nos pel mon vull volar al teu costat

entra al meu món
sense cap por
vull omplir-me de la teva llum
que la lluna m'ha parlat dels teus ulls
tornem'ho a començar tots dos junts
entra al meu mon
sense cap por
vull omplir-me de la teva llum
que la lluna m'ha parlat dels teus ulls
entra al meu món

on ningú es mes que els altres
pel color de la pell
on ningú es mes que els altres
pel color del bitllet
on creiem en la màgia
perquè encara som nens
on les nostres paraules
sempre acaben en vers

entra al meu mon, descobreix el meu present
viu les fantasies ara hem trobat el moment
dibuixem el nostre encant on mai no caldrà amagar
on els núvols mai no et tapen ets la lluna que em fa valent
no calen calendaris no passa mai el temps
on els nostres projectes ara creixen a pas ferm
no patim mai mes odi, no envegem als demés
no temem mes dimonis ja que som de cor valent
al meu mon hi ha un indret sempre per tu
per totes les teves coses per la tota la teva llum
al meu mon hi tens un lloc preferent
no perdem aquest moment
no perdem aquest moment

entra al meu món
sense cap por
vull omplir-me de la teva llum
que la lluna m'ha parlat dels teus ulls
tornem'ho a començar tots dos junts
entra al meu món
sense cap por
vull omplir-me de la teva llum
que la lluna m'ha parlat dels teus ulls
entra al meu món