01 de febrer 2022

Plou

 



Ja no sé ni com ja no sé ni com
Puc sortir del fons del pou

Ja no tinc res clar ja no tinc res clar
Evadir-me és millor

Ja no sé ni com ja no sé ni com
Connectar a l’antiga font

Si no sé qui sóc si no sé qui sóc
Sentiré el meu cos de nou

Tinc la meva vida dins de la closca d’un ou
Puc escollir cada pas i deixant el pes mort
I dessagnant-me escalant per trobar el meu lloc
Tancant els ulls i tenint escalfor

Ho he patit massa ara ho faré per mi
Mirar endavant i tornar a existir, ara ho faré per mi

I’m Gonna Falling falling falling falling
Es materialitza el dol sense raó

No tinc nothink
Com més destruït sento menys la presó

No vinc, no tinc, no venc verí, no
Les meves venes tenen sang d’escurçó

Falling falling
Enterrar-me i renéixer si plou

Plou i plou i plou
S’inunda en la cova un tresor

Plou i plou i plou
Dins ella es queda tot l’or

Ja ho he patit massa ara ho faré per mi
Mirar endavant i tornar a existir, ara ho faré per mi