18 de febrer 2022

Vinc a donar-te consol



Es fa difícil somiar,
I quan toquem amb els peus a terra
Tot sembla fer-se més gran.
Vaig intentar imaginar,
Que la consciència venia a veure'm
I al veure'm va remugar

Sigues fort a cada cop,
Em deia mentre em picava el pit
I jo, aguantant la tempesta,
Vaig sentir-li dir.

Vinc a donar-te consol,
I a intentar treure't tota la por.
Vinc a donar-te, vinc a donar-te.

Es fa difícil somiar,
I si toquem amb els peus a terra,
Em sembla veure-ho més clar
Vaig intentar-me arriscar
I la consciència seguia ferma
Ben forta fent-me costat.

Sigues fort a cada cop,
Em deia mentre queia la nit i jo
Que ballava amb la pena
Vaig sentir-hi dir.

Vinc a donar-te consol,
I a intentar treure't tota la por.
Vinc a donar-te, vinc a donar-te.

Tinc més força, si amb tu jo camino.
Tinc més força.
I a intentar treure't tota la por.

Vinc a donar-te consol,
I a intentar treure't tota la por.