12 de desembre 2020

Caiguda lliure



Veig el guió canviat
últim full esborrat
dono voltes sobre el coixí suat
i odiant el llit
potser es que m'he fet petit
potser es que ell s'ha fet gran

L'alarma diu que és tard
també ho diu el mirall
guerra entre cabells negres i blancs
però aquí estic
mirant un reflexe trist
o potser és que m'he fet gran

Vaig enviar a la merda els projectes neutres
propòsits fabricats pels que fabriquen cadenes
i a la foguera el que em corva l'esquena
potser no n'hi ha per tant
un grapat de cendra
em fa entendre que

Vull viure
en caiguda lliure
cremar l'última pàgina del llibre
i el final
apropant-se contra el cap
o potser és que s'ha fet gran

Entén que jo només vull viure
en caiguda lliure
cremar l'última pàgina del llibre
i el final
cada cop el veig més clar
potser és que s'ha fet gran
o potser m'aixafa el cap

Lligat de peus i mans
a un somni fet realitat
em pessigo més cops que dies té un any
i creuo els dits
perquè això no acabi aquí
perquè això no acabi mai
a la merda molts arreveures
que només volien jutjar
un somiador a la banqueta
i esclafo contra el terra futurs i promeses
i no hi caps, aquesta maleta
em fa entendre que

Vull viure
en caiguda lliure
cremar l'última pàgina del llibre
i el final
apropant-se contra el cap
o potser és que s'ha fet gran

Entén que jo només vull viure
en caiguda lliure
cremar l'última pàgina del llibre
i el final
cada cop el veig més clar
potser és que s'ha fet gran

Vull deixar aquesta vida avorrida penjant d'un fil
fer del dia un acord i un motiu per agrair
que em sento viu

Vull clavar-me claus ardents sota la pell
vull cremar-me les mans mentre moro somrient
avui sóc viu, demà no ho sé.

Només vull viure
(en caiguda lliure)