26 de febrer 2020

Campanades



Ja fa temps que no trobava,
papallones de colors.
Només sento campanades,
que repiquen el teu nom.

El rellotge s'aturat,
el món ha deixat de girar,
només hi som tu i jo.
Perdem el nord i ens és igual,
temptem la sort fins al final,
deixem que es faci fosc.

Tinc la teva olor impregnada,
amagats plens de suor.
Em mires a mossegades,
i els teus ulls que treuen foc.

El rellotge s'aturat,
el món ha deixat de girar,
només hi som tu i jo.
Perdem el nord i ens és igual,
temptem la sort fins al final,
deixem que surti el sol.

Només sento campanades que repiquen el teu nom.
Em mires a mossegades i els teus ulls que treuen foc.

Ja fa temps que no trobava,
tremolors a dins el cor.
La ciutat està gelada,
jo em desfaig a poc a poc.

El rellotge s'aturat,
el món ha deixat de girar,
només hi som tu i jo.
Perdem el nord i ens és igual,
temptem la sort fins al final,
deixem que surti el sol.

Només sento campanades, que repiquen el teu nom.
Em mires a mossegades, i els teus ulls que treuen foc.