10 de gener 2019

L'adrenalina




L'adrenalina que em corre pel cos,
va tan ràpida que no em deixa estar quiet.
Tot es remou per dins del meu cos,
aquesta es la nit que em menjo el món.

Va capa al cap
acaramel·lat
em marejo
seguin els teus tacons.
Va cap a cap
acaramel·lat
ploriquejo
sense petons.

L'adrenalina és la medicina
amb una bandolina espanto una veïna.
L'adrenalina es la medicina
però el cambrer em crida perquè esvero la cantina.

L'adrenalina que em fa estar viu
són totes les nits que passo amb tu.
Quan no funciona el despertador,
quedem que ens trobem a Can Somiador.

L'adrenalina es la medicina!
Que regui un somriure i que balli un reggae.
L'adrenalina es la medicina!
Que ningú es quedi sense gasolina.
L'adrenalina es la medicina!
Que ballin que beguin i que no dormi ningú!
L'adrenalina es la medicina!
Fins que se'ns enduguin cap a l'hospital!