18 de novembre 2018

La ressureció d'en Pulpopaul



A la subhasta del peix,
m'he trobat en Pulpopaul congelat.
Estava molt rebaixat,
l'he comprat amb un duro foradat.

Me l'he emportat cap a casa,
li he donat acolliment,
he encès els fogons,
ja comença a fer saltirons.

En Pulpopol amb molta gràcia es posa a ballar,
aleshores el que passa és que comença a cantar.
En Pulpopol amb molta gràcia entona una cançó,
amb la bola d'endeví em vol entabanar.

Pronostica'm el futur,
i digues-me que guanyarem.
Pronostica'm el futur,
endevina'm el que vindrà.

Llavors m'ha va dit que si vull saber més coses
li hauré de donar més calés.
Però en comptes de donar-li un xec opac i escoltar-lo,
he apujat el foc i me l'he menjat guisat.

A dins tinc en Pulpopol; és indigest,
quan observo el present veig el futur.
Maledicció! Ventoses als meus peus,
ja no puc desenganxar-me del cel...