22 de maig 2018

La nostra bota




Nova presència nova imatge noves condicions.
Nova campanya nova ronda de difamacions.
No tocaré el pastís que vigilen, amb cura!
Jo no he vingut a suportar eixa tortura.

Primer tema del curs, jo duc el boom i el clap,
el Groove i el rap.
Segon tema del curs, si sona el loop, jo un crack,
la gent ho sap.
Tercer tema del curs, li he fet un nuc al rap
i el món no explota, xapa eixa boca ve ZOO, vas a ficar-te les botes!

Anem a fer que s'alceu del sofà i digau “ja està bé d'esta vida tan puta”
Anem a fer-vos cridar, sabeu? Fins a perdre la veu, qui es resigna es l'idiota.
Fins que no quede ni gota, recuperem la batuta…
Afonarem a qui explota en la misèria absoluta.

Jo no vull poemes ni cançons a la derrota.
Jo vull canviar les condicions, que es mengen el marró,
Que no vaja per dins la processó.

Jo no vull poemes ni cançons a la derrota.
Jo vull canviar les condicions, que es mengen el marró,
Que no vaja per dins la processó.
Que senten al damunt la nostra bota.