31 de març 2015

Set mil milions




Avui tinc la sensació que porto anys esperant
i desitjo que aquesta nit avorrida es transformi.
Tinc la clau, però encara no he trobat el pany.
Que es va fent tard, però avui no vull tornar-me a adormir,
igual que ahir.
Començarem de nou.
Que hi ha sortides que no van enlloc.
Que no em surten les paraules, si tan sols mirant-te et pogués explicar.
No sóc un il·luminat, no,
que ho va veure a dins la bola,
que jo el que he vist ho he tocat
i el que toco no s'esborra.
Sento que amb tu jo puc fer-ho tot,
Els teus somnis, els meus somnis.
Creu-me que amb tu jo sóc molt millor,
quan em parles, es para el món.
Nota l'escalfor dels teus ulls mirant el món
Set mil milions de noms
Set mil milions de cors
Set mil milions de flors
L'infinit i tu i jo.
Sento que amb tu jo puc fer-ho tot,
Els teus somnis, els meus somnis.
Creu-me que amb tu jo sóc molt millor,
quan em parles, es para el món.