08 de novembre 2014

Deixa de pensar



Són els ulls de nena bona que ja sé que són mentida
Que els veig venir de seguida fa masses minuts que m'espies
I els problemes mai són tan problemes si t'abracen en lluna plena
Que diuen que la vida és bella que diuen que la vida és

Que si vens amb mi ja res em fa por, no hi ha cap tempesta que em tregui la son

Avui deixa de pensar, i fes-me somriure sense parar
Que la nit se'ns emporti i aquesta cançó sigui de debò, sigui de debò

Cada nit i cada dia, cada somriure i cada mirada
Cada vers escrit a la platja és massa tard per una retirada
Cap dilema avui ens fa ombra, és la vida que a tu i a mi ens omple
T'ho diré perquè crec que t'ho he de dir, t'ho diré perquè ho crec

Que si vens amb mi ja res em fa por, no hi ha cap tempesta que em tregui la son

Avui deixa de pensar, i fes-me somriure sense parar
Que la nit se'ns emporti i aquesta cançó sigui de debò, sigui de debò.