01 d’abril 2014

Havanera




s Vaig com loco
per tornar a vore't,
tocar es teus cabells,
besar-te a sa boca...
I ensumar es perfum
que t'enrevolta...

I és que et duc tan a dintre meu
que no res sé fer
si no et tenc devora...
I si no vols que em mori, torna,
torna prest...!

Torna que em mor de ganes per cantar-te
¡ai!, una havanera!
Te la vaig escriure un vespre
que t'enyorava i que tu no hi eres...

Té una coseta dolça
que es qui l'escolta
¡ai!, s'enamora!

Com de sa cadència hermosa
des teu cosset
i des seu encant,
que com un jonc s'engronça!

Quan tu passes s'aire es gira
per mirar-te
i fins i tot la mar
s'atura de fer ones!

Vaig com loco
per tornar a vore't
tocar es teus cabells
besar-te a sa boca...
i ensumar es perfum
que t'enrevolta...

I és que et duc tan a dintre meu
que no res sé fer
si no et tenc devora...
I si no vols que em mori, torna,
torna prest...!

Torna que em mor de ganes per cantar-te
¡ai!, una havanera!
Te la vaig escriure un vespre
que t'enyorava i que tu no hi eres...

Té una coseta dolça
que es qui l'escolta
¡ai!, s'enamora!

Com de sa cadència hermosa
des teu cosset
i des seu encant,
que com un jonc s'engronça!

Quan tu passes s'aire es gira
per mirar-te
i fins i tot la mar
s'atura de fer ones!

i fins i tot la mar...
s'atura de fer ones...!

i fins i tot la mar...
s'atura de fer ones...!

Torna que em mor de ganes per cantar-te
¡ai! una havanera!
Te la vaig escriure un vespre
que t'enyorava i que tu no hi eres...

Té una coseta dolça
que es qui l'escolta
¡ai!, s'enamora...!

Com de sa cadència hermosa
des teu cosset
i des seu encant,
que com un jonc s'engronça!