26 d’abril 2022

Espremedors



Trenques les barreres que m’havia fet.
No em demanes res a canvi. Tot anirà bé.
Tens la porta oberta si no hi ha il·lusió.
Estimar no és esperança, és Revolució.

Quan estem junts tot tremola.
Quan estem juntes, brutal.

Quan estem junts tot tremola.
Quan estem juntes, brutal.

No em faltes tu. No et falte jo.
Que no som taronges, som espremedors.
Qui més t’estima no et farà plorar.
Et durà a una festa, et traurà a ballar,
obrirà les ales i et farà volar!

i et farà volar!
obrirà les ales i et farà volar!
i et farà volar!

No som utopia, som la realitat,
quan se’ns fa de dia, quan tu em fas vibrar.
Tot damunt la taula, destapem les emocions.
No parlem de prínceps, carabasses, ventafocs.

Quan estem junts tot tremola.
Quan estem juntes, brutal.

Quan estem junts tot tremola.
Quan estem juntes, brutal.

No em faltes tu. No et falte jo.
Que no som taronges, som espremedors.
Qui més t’estima no et farà plorar.
Et durà a una festa, et traurà a ballar,
obrirà les ales i et farà volar!

i et farà volar!
obrirà les ales i et farà volar!
i et farà volar!

No em faltes tu. No et falte jo.
Que no som taronges, som espremedors.
Qui més t’estima no et farà plorar.
Et durà a una festa, et traurà a ballar,
obrirà les ales i et farà volar!

i et farà volar!
obrirà les ales i et farà volar!
i et farà volar!