06 de març 2021

Decideix reciclar



Vidres, cartrons, llaunes, escoltau un moment. Es hora d'estar junts i demostrar que no som fems. Sa nostra vida es curta, per culpa de sa gent, que pensa: “reciclar no es important, es perdre es temps”.

Vivim dins un forat que no li importa a ningú. Però si alçam sa veu, escoltaran, estic segur... Encara hi queda gent que ens considera importants. Per axó us deman, confiem amb es humans.

Jo no puc decidir, però tu si i ho saps, dona'm una segona vida, ens pots salvar, tot pot canviar, transformar.

I així no veure... Rius arrossegant trossos de plàstic a la mar. Vents intoxicats, residus desaprofitats. Imagina ́t un mon on tothom vulgui ajudar, a fer que aquest planeta estigui net i ben cuidat.

Si hi penses no es difícil donar una oportunitat, a tots aquells objectes que et demanen ser salvats. Pots passar de tot i que es futur sigui obscur. Pots pensar per tots i fer que brilli com sa llum.

Jo no puc decidir, però tu si i ho saps, dona'm una segona vida, ens pots salvar, tot pot canviar, transformar.

Verd, blau, groc... Son es colors que ens representen, i que donen sentit, a sa nostra existència i perquè no hem de morir. Si ens separes, serem lliures i et podrem ajudar. Viure en harmonia, i salvar a sa humanitat.

Volem ser part de tot, i no acabar mal tirats. Sa planta de Milà ens pot donar una utilitat. Pensar amb es qui vindran, es com pensar amb un demà. On es molt important deixar la terra en bon estat.

Jo no puc decidir, peró tu si i ho saps, dona'm una segona vida, ens pots salvar, tot pot canviar, transformar.

Verd,blau, groc... No deixis de creure, en tot alló que pugui fer. De sa vida, un paratge, on sa natura hi viu molt be.

Soc un botil de vidre, i es meu viatge te un sentit. Recicla'm, no t'ho pensis...allarga es meu i es teu destí.

Jo no puc decidir, però tu si i ho saps, dona'm una segona vida, ens pots salvar, tot pot canviar, transformar. Decideix reciclar.